יום ראשון, 2 בדצמבר 2018

מילים טובות בהתנגשות טובה.


אם ישאלו את ירונה כספי באחד מהראיונות את השאלה הבנאלית
"אם היית יכולה לחזור בזמן , מה היית אומרת לירונה בת ה 17 מ"בעניין הבסים" ?"
החל מהיום יש לה את התשובה הכי מפורטת ומקורית.

קצת אחרי יציאת אלבומה האחרון 
בעקבות קמפיין meetoo# היא חשפה את הסיפור האישי שלה , מה שגרם לי להקשיב מחדש לכל הדיסקוגרפיה שלה ולהבין את הטקסטים אחרת. 

בפעם האחרונה שנפגשנו בהשקת "דדלוס ציפור" ששוב עסק בשירי משוררים , היא חייכה ואמרה לי "אל תדאג , אני עוד אחזור אל הרוק הבועט".

אחרי שבעבר היה לה הרכב בשם "אנחנו ירונה כספי" היא חוברת ליובל שפריר לדואו חדש.
שני ענקים עם מיילאג' ארוך בהיסטוריה מוסיקלית שלא תבייש כל אחד מהם בקבלת פרס מפעל חיים כבר עכשיו (לא , אני לא מגזים) 

הסינגל הראשון "מילים טובות" מתוך התנגשות טובה , חושף אותה יותר

"בעיניים של הילדה ראיתי צל
בנתונים שלה חוויתי סכנה
לא יכולתי לספר לה שאני מרגישה
איך הבגידה בלעה את ליבה
קשרה את חוטי הדם סביב צווארה
ופרשה סדיני אימה מעל ראשה

רציתי לחבק אותה
אבל היא שונאת מגע
אז כל מה שנותר לי הוא
לשיר לה, לשיר בשבילה"...


 ושפריר , כמו "מכין לה לבעיטת וולה" מחזיר אותה אל הרוק  ונותן לה לבעוט הכי חזק שהיא יכולה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה