יום שלישי, 30 באוקטובר 2012

Wanderers of the Deep - Galia Gilady


כמעט בכל יום אני מאזין לתכנית הרדיו "שעת ה-G"  של Galia Gilady בזמן נהיגה, נהנה בכל פעם מחדש מהפלייליסטים ובחירות השירים שלה, עד כדי כך שאת זמן ארוחת הצהריים היומית שלי דחיתי מ12:00 בצהריים ל 13:00 בכדי לשמוע את התכנית  מהשיר הראשון בפלייליסט ועד לאחרון.
כשהיא העלתה השבוע את הלינק לאתר הבנדקאמפ שלה הופתעתי, העבודה על האלבום בשנה האחרונה נשמרה בשקט ללא כל פרסום או שיתוף ברשתות החברתיות שהיא עובדת על אלבום. 


רגע לפני גיל 40 למה עכשיו ? 
"לא יודעת,זה נסתר ממני לא תכננתי להוציא אלבום, דרך הרדיו אתה נפגש עם אמנים וזה הגביר לי את החשק והחלום, סקרן אותי איך הדברים שלי ישמעו ורציתי לקחת את השירים שלי קדימה" 
את שי ברששת שהפיק את האלבום מוסיקלית ביחד איתה, היא הכירה דרך דף הפייסבוק של תכנית הרדיו שלה, הם נפגשו התחילו לעבוד על החומרים ולהקליט ומשם הכל פשוט זרם.

A CHANGE IS IN THE AIR
THE MAGIC OF THE UNKNOWN
IS FILLING ME WITH JOY  
(מתוך שיר הנושא )

המעבר מרצועה לרצועה חושף בפני המאזין אלבום מיוחד ומגוון
כל שיר מגיע מז'אנר מוסיקלי משלו.
החל מקטעים המנוגנים ב"תזמורת מלאה" הכוללת כלי מיתר ונשיפה 
בNarrow Bridge , You Say
דיסטורשן גיטרה עדין וקולות בFlower In The Dark

ועד לדאב-סט נפלא ב Wanderers Of The Deep שיר הנושא של האלבום. 

שם האלבום נבחר בגלל שהיא "אוהבת לבדוק דברים לעומק, לחקור ולהכנס פנימה". וכמה טוב שכך, בזכות ההמתנה הארוכה תהליך ההבשלה שלה ושל רעיון הקלטת השירים  ,ההאזנה לאלבום מחזירה אותי ל"פס-הקול" של שנות העשרה שלי  ג'וי דביז'ן, אן קלארק, מינימל קומפאקט, סנטנה ופורטיס-הד היו שם והאלבום הנפלא הזה, כמו מרכז את כולם ביחד ולוקח אותי למעמקי הזכרונות וההנאה המוסיקלית של אותן השנים.

כנסו ללינק תלחצו PLAY וצאו להרפתקה במעמקים..
גיטרה: עוזי רמירז
תופים: אילן טננבאום
תזמור: צח דרורי
שי ברשישת עיבוד,הפקה,תזמור, בס, אלקטרוניקה
עיצוב עטיפה : עומר ניינודל
הוקלט באולפני תשע סטודיו