יום שני, 12 בינואר 2015

גילי מאיר - MAYOR מסכם שנה מוסיקלית אישית















אז איך עברה עלי השנה???

אולי דווקא נתחיל לא מהעיקר.. שאולי בעצם הוא העיקר

נראה לי שבשנים האחרונות ובפרט בשנה האחרונה יש איזשהי התעוררות מוזיקאלית בעולם,
מוזיקה תמיד הייתה ותהיה, אבל בגדול יש תקופות ויש תקופות למשל, שנות
ה 70׳ ו 90׳ החזקות..

בקיצור למה אני אומר את זה? בשנה האחרונה חזרתי לשמוע מוזיקה, לכיף, אחרי שנים שלא עשיתי את זה. אלבומים של arktic monkies ,daft punk, st. vincent למשל, שיצאו באמצע 2013 אבל נכנסו חזק ל 2014 השאירו חותם מטורף, אלבומי מופת שנותנים השראה ותקווה לעשות מוזיקה שהי גם איכות וגם המוניות, דברים שקורים בתקופות טובות של המוזיקה,
כמו ה 70׳ וה 90׳…



מבחינת העשייה, זאת הייתה שנה שכולה Mayor - פרוייקט שבניתי השנה והשקעתי את כל כולי בו.

המטרה הייתה לעשות משהו מוזיקאלי וויזאלי נטול כוכבים, פוזות ואגו ועדיין שיהיה מספיק מעניין ותקשורתי, זתומרת, לשם זה התגלגל..



לאורך השנים כגיטריסט ומפיק בלהקות והרכבים ראיתי איזה דבר הרסני זה אגו, כולנו נופלים לקלישאת האגו, רוצים תשומת לב ותהילה אבל בדרך מעבדים את הדבר הכי חשוב- תוכן, חיבור, ועבודה עם האנשים הנכונים.

גם לי זה קרה, אבלל, אפשר אחרת! וזה מה שהוכחתי לעצמי השנה.

דבר ראשון, לפני המוזיקה והכל, זה לבחור בדרך הזאת ובאנשים שיודעים להתמודד עם הדבר הזה, משם בסבלנות הכל קורה כמו שצריך.

השנה הזאת הייתה מהמרתקות ויצירתיות שהיו לי בחיים, דרך הפרוייקט הזה, נחשפתי לעולם הצילום והבימוי שהוא עולם ומלואו, עולם הויראליות, שהוא המשך ישיר ומוכר לי מלהקת העבר ״כל החתיכים אצלי״.

כל כך הרבה אנשים שונים שלא ציפיתי שיגיעו, הגיעו והתחברו לוויב הזה שאפשר לנסות, בלי לחשוב יותר מידי, בלי לפחד לטעות, להתמסר לדבר הזה שהוא יותר גדול מאיתנו- המוזיקה והיצירה.




והנה יש אלבום Nothing 2Luz, בתחילת 2015 הוא יצא ומורכב מ 8 כותבים, 7 זמרים 4 צלמים אורן רזניק גדול, הוד שריד כביר ג׳סטין טאנג האדיר, אייל רפאלוב- האיש וההשראה, דורין לוי, מאיה ג׳והנה, אורקה טפלר, יונתן שילנסקי, מתן אמית ועוד אנשים וחברים רבים, חלקם גם לא מכיר אחד את השני אבל פעל במטרה משותפת. כל אחד ואחד מהאנשים היו השראה בשבילי!

ההוצאת האלבום הייתה מיוחדת, בלי חברת יחצ או לייבל, חשבנו על רעיון- לתת לקהל להוציא אותו! ומה זה אומר?
הקהל קיבל את האלבום במתנה, ותמורת זה, שמע, שיתף והעביר הלאה, בלי דעות חיצוניות או מישהו שיאכיל בכפית.. הקהל מול המוזיקה, בצורה הכי אמיתית וישירה, הוא יחליט לאן האלבום הזה יגיע

אז הנה האלבום להורדה (נכנסים ללינק, לוחצים על “buy now” אחכ את הספרה 0, ואלבום אצלכם במתנה)


ומאחל לכולם שתהיה 2015 שנה וואו!!