יום שישי, 9 במאי 2014

ברוכים הבאים ליערות - פסטיבל רמות מנשה

צילום - גיא פריבס, עריכה גרפית - איתמר ברנשטיין

פסטיבל יערות מנשה יוצא לדרך בפעם השישית!
הפסטיבל, מבית המועצה האזורית מגידו, שמתקיים בסופ”ש שבין 17-15 במאי, מתרחש בלב יער קק”ל אשר ביערות מנשה ומספק במה ללא פחות מ-80 מופעים. על מנת לחבר בין הפסטיבל לבין כתבי המוזיקה העצמאיים המלווים את הסצנה לאורך השנה, ועל מנת שכולנו נגיע אליו מוכנים ונכונים להחשף למוזיקה טובה, לאמנים חדשים ונפלאים ולחוויות יוצאות דופן, החלטנו לשתף פעולה ויחד עם יערות מנשה להציג בפניכם את קמפיין “ברוכים הבאים ליערות“.
במסגרת הקמפיין, כל אחד מהכתבים המשתתפים יציג בפניכם כמה המלצות נבחרות, במטרה לאפשר לכם להכיר קצת יותר לעומק כל אמן וכל מופע באירוע המיוחד הזה.

את שאר ההמלצות תוכלו לראות אצל שאר המשתתפים בקמפיין –
[לחצו על שם האתר ותגיעו להמלצות שלו לפסטיבל]

אפרכסת | קולומבוס | Andy Was Wrong | מרפסת | Midnight East | חבית הדגים | הבלוג של יובל אראל


Luciile
בערב הדרבי התל אביבי כשכולם חשבו שהרעש בדרום תל אביב מהאצטדיון הוא בכלל הגיע מהבארבי, מופע ההשקה של אלבום הבכורה, מופע ? - פסטיבל שלם !בשיאו היו יותר מ 20 נגנים על הבמה.
אחרי הכל אי אפשר היה שלא לצפות למשהו מיוחד מהרכב שהודה באלבום שלו ל"סטואי גריפין, צ'רלי צ'אפלין, מראדונה..." אלבום שכולו סול, פאנק, בלוז, היפ-הופ עם רצועת פתיחה מפתיעה במיוחד.

כשהם הופיעו לפני שבוע ב  Liverpool Sound City הביקורות שיבחו ובנוסף הטוויטר רעש בתגובות מפרגנות מאנשים שהיו בקהל ושמעו אותם בפעם הראשונה, לכו לראות אותם לפני שהם נעלמים לתור עולמי ולתקופה ארוכה (תזכרו שאמרתי כשזה יקרה).


Mayor
פרוייקט מוסיקלי ייחודי שנותן דגש על הפן הויזואלי והאומנותי ופחות במבצעים הפקה של גיל מאייר שחבר ביחד  אורן רזניק והוד שריד לצלמים לכותבים ובמאים על מנת ליצור "שלם יחודי" (כפי שהם מכנים אותו) בתהליך אינדי אמיתי מתחילתו ועד סופו כחלק מהתהליך הם משחררים לאוויר קליפים וסינגלים ללא יח"צ או הכנה מוקדמת במכוון וכמו הרעיון המבריק של הקליפים ללא תנועה של מאייר ושריד כשהיו ב"כל החתיכים אצלי",  גם כאן הם מפתיעים בבחירות הויזואליות לקליפים הראשונים ששוחררו. 

משתתפים נוספים בפרוייקט:
אייל רפאלוב, נגה ארז, מאיה יוהאנה מנחם, ניצן לוטם, דורין לוי,מתן אמית, איתן שריד,יונתן שילנסקי, רוני רשקס ואורקה ביאנקה.



הפעמונים 

אפשר להגיד שבפסטיבל הזה עמרי ויטיס בטוח ירגיש בבית, אחרי הכל הוא גדל בקיבוץ דליה ששוכן בלב אותם היערות ואלה נופי הילדות בהם הסתובב.
אחרי ארבעה אלבומים ויותר מעשור של עשייה מוסיקלית בחו"ל הוא חזר לארץ לארץ והשיק ביחד עם ההרכב שלו הפעמונים -  ברק גרוסברג (גיטרות חשמליות), רון אפרתי (בס), איתי רפפורט (תופים) את הסינגל הראשון  "Home Tonight"
ביוני הקרוב צפויה השקת הסינגל השני "'where do i go".




עדי אולמנסקי
כשמדברים בארץ על מוסיקת אינדי, האסוציאציה הראשונה תמיד תהיה על פולק ורוק, עדי אולמנסקי (לורנה B) שוברת  מוסכמות בנוגע לאינדי בפרט ומוסיקת האלקטרו בכלל.
יוצרת אמיצה שאחראית ביצירה שלה על הכל,החל מכתיבה והלחנה ועד להפקה והיח"צ.  אולמנסקי מצליחה לקדם את המוסיקה המיוחדת שלה באמצעות סטיילינג פרוע ומושקע המשלב קליפים יצירתיים  ומיוחדים ולהגיע לחשיפה בינלאומית.

את כל הפעילות האינטסיבית הזו מתאר הכי טוב שם הנושא של ה E.P שלה.
 Hurricane Girl.






הפסטיבל יתקיים בתאריכים 15-17 למאי 

פרטים נוספים ניתן למצוא כאן -  דף הפייסבוק של הפסטיבל