יום חמישי, 15 בינואר 2015

לירון בן שמעון מסכמת שנה מוסיקלית אישית.

צילום : אביתר דיין

אז השנה החולפת שלי התחילה ב"סרטים מצוירים" איי שם בינואר האחרון 
סינגל ראשון לקראת אלבום שני.
שנה שהיו בה הרבה תובנות וטלטלות מוזיקליות.
מוצאת את עצמי משאירה את הרוק של שנות ה90 עליו
גדלתי קצת מאחוריי ומתחילה להתעניין ולהימשך גם לסגנונות חדשים.




אירחתי בהופעות שלי פעם אחת את יהודה קיסר ובהופעה שאחריה
את אהובה עוזרי.כאילו נפתח עולם חדש.הלהקה שלי ואני נהננו מאוד
ונראה שגם הקהל.אבא שלי תמיד אומר לי: מתי תחזרי קצת לשורשים
המרוקאיים שלך? אז אבא יש מצב שהיום הזה מתקרב..
מניחה שבגלל זה השאלה שאני לא אוהבת ששואלים אותי היא מה הסגנון
המוזיקלי שלי.



אני אוהבת הרבה דברים ובעיקר מילים ומנגינות.
מאבדת את עצמי ושוב מוצאת כל פעם מחדש והגדרה היא הגדרה
מעין צורך לשים גדר מסביב למשהו.ככה זה ואני מבינה את זה .
היו גם פסטיבלים,אירוחים, ראיונות, שיתופי פעולה עם עוד זמרים
או להקות ופרויקטים. כיף לי להופיע עם הלהקה שלי שמורכבת ממוזיקאים
מדהימים:מאור ויזל,שלומי אורון, אסף סומך וזהר לוי מרגישה איתם בבית.
שני קליפים צולמו בשנה הזאת,כאשר אחד מהם היה מורכב מסרטוני אייפון
של אנשים שנרתמו ושלחו סרטונים מדליקים ל"כל חלומות העולם".
שנה שבה היצירה הייתה הדבר המשמעותי ביותר עבורי
כך זה קרה באופן טבעי. להסתגר בחדר ולכתוב שירים.
התחלתי לכתוב גם לזמרים אחרים,גיליתי שזה מטריף אותי לנסות להיכנס
לראש של מישהו אחר ולחשוב משם ויותר מהכל – זה משחרר אותי.
כי להתעסק בעצמנו זה לפעמים מעייף.
שנה שבה גיליתי כותבים ומלחינים מעולים ואיתם גם יצרתי ביחד.

אז יש דברים מרגשים שעומדים לקרות, סינגל שייצא בקרוב בו אנחנו מארחים את
אהובה עוזרי, ועוד סינגלים מעניינים ואלבום שני שבסוף ייצא לעולם, שירים לזמרים
שכתבתי, פרויקט משותף עם אלעד שודלר "כמה נעים" מחווה לשירי שמוליק קראוס
והפרויקט הסודי עם נושא חשוב ביותר שייחשף בקרוב J
בפעם הראשונה, באלבום הזה אני לוקחת חלק בהפקה בשני שירים ביחד עם מאור ויזל
שהפיק בכישרון [את שאר השירים הפיק אחי המוכשר מיכאל] דודו לוי [בונז האדיר]
הופקד על ההקלטות והסאונד. גיליתי שיש כל כך הרבה אחריות בזה ולקיחת החלטות
ושאני חייבת לסמוך על האוזניים שלי והאינטואיציה שלי
זו לא חוויה פשוטה בשבילי אבל אני שמחה בבחירה הזו כי למדתי ממנה
ואחרי כל העבודה הקשה שלנו הולכת לצאת תוצאה שאני גאה בה מאוד.
המוזיקה היא המסע שלי, הוא לא קל, מלא קונפליקטים אבל מרתק והוא כבר חלק ממני.
מאחלת לכולנו שנת יצירה מוזיקלית עמוסה כייפית ומרגשת, עשייה מתוך שימחה
והכרת תודה.

כמו שאיש חכם אמר פעם: [ואולי אני ממציאה] "אם אתה חי את חיי הלב, את הרצון האמיתי שלך

אתה חייב לקחת בחשבון שאתה תיפגע יותר אבל תרגיש יותר בכל מובן"



הופעה קרובה שלנו ב2.2 קפה ביאליק, תבואו יהיה אש.

https://www.facebook.com/events/645616295550713/?fref=ts











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה