יום שישי, 13 באפריל 2018

Chen levy - she is down with it


בהתחלה, היא בכלל גנזה את האלבום.
הפרפקציוניזם שלה, לא הניח לה לשחרר אותו 
ואז בשיא גובה על פסגה באירלנד 
היא ובן הזוג שלה ברגע אישי ומרגש צלמו את עצמם שרים בספונטניות  פרסמו את הוידאו בדף הפייסבוק שלה.

היא הופתעה לגלות שבתוך יומיים הוא הגיע למעל 120 אלף צפיות.
באותו הרגע , הבינה שהיא צריכה לשחרר והאלבום צריך לצאת 

כשפתחתי את האלבום ולחצתי play כבר בצלילים הראשונים , הבנתי שיש כאן משהו מיוחד ושונה מגל האלבומים שיצא בתקופה האחרונה, הקלידים הדרמתיים לצד המקצב שמשתנה ברצועה שפותחת אותו "בלעדי" ומרמזת על הדרך שהיא עברה. 

כשהרצועה השניה Hide and seek מגיעה
אתה כבר צולל אל תוך הצלילים כשהקול שלה מושך אותך פנימה ובא לך לצאת לשחק איתה "מחבואים" כמו שהיא מבקשת , העיקר שתמשיך לשיר. 


ואחרי שגרמה לך לרצות להמשיך ולהקשיב היא תשלוף את הרצועה השלישית והמקפיצה עם הקליפ המושקע שתגרום לך לרצות לרקוד או לתופף על ההגה בזמן נהיגה.


אחרי הקטע האינסטרומנטלי ברצועה החמישית
היא תחזור לעברית, היא מבצעת את "כמו ים"
שקשור לסיפור האישי שלה , האלבום מוקדש לאבא שלה שנפטר, והיה ימאי , בהופעה היא תספר איך היה חוזר בכל פעם כשהיתה ילדה והיא גם תדמע על הבמה בזמן שתבצע אותו.
כשיוני רכטר שיתף את הביצוע של השיר בדף הפייסבוק שלו והחמיא לה , היא כבר קיבלה את ה"חותמת" שמצאה את ה"משוואה" הנכונה שחיפשה ברצועה השניה באלבום.



ג'אז, בלוז, פופ , soul
היא עוברת מאחד לשני על הבמה כמו מג'נגלת בהם במיומנות שבכל אחד מהם היא תרגש את הקהל בקולה המדוייק , כשתשיר "אבא חזר מאילת" בכמו ים, היא תגרום לקהל לדמוע ו Down with it היא תגרום לו לרקוד ולשמוח בזמן שבורוכוב יחליף כלים וספי צזלינג יעלה עם החצוצרה שלו להתארח. 

"בגיל 30 מצאתי אהבה, את האלבום כתבתי לפני כן חוץ מאת השיר הבא"  היא תסיים את ההופעה עם OZ - השם של בעלה , שכמו הקוסם מארץ עוץ הגיע, שלף אותה בקסם ממבצר ה solitude 
(הרצועה האחרונה באלבום) ושם , בירח הדבש על פסגה באירלנד גרם לה לחזור ולהאמין במוסיקה שלה. 

אני כבר מחכה לאלבום הבא.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה