יום שבת, 7 במרץ 2020

Dana Distortion - Professional Musicfan


בכל פעם לקראת יום האשה, בפיד שלי בפייסבוק יש דרישה ל"נשים מעוררות השראה" , דנה דסטורשן יבין היא בהחלט אחת כזו.
כי היא חיה את החלום, או לפחות את החלום שלי והיא ההוכחה שאם אתה רוצה משהו כל כך חזק, אתה יכול גם להגשים אותו.
כבלוגר ומכור למוסיקה, כבר שנים שעוקב אחרי צילומי ההופעות שלה והמעבר לחו"ל ושמח לראות כל פעם מחדש את הפסגות החדשות שהיא כובשת.
אחרי שהפכה לצלמת הופעות במגזינים הנחשבים בעולם, השיקה קו אופנה משלה, השבוע תפסתי את הראש ולא האמנתי !

"כבר עשור שאני מצלמת הופעות וזכיתי לראות את המוסיקאים שאני הכי אוהבת, אבל אף פעם לא היתה לי הזדמנות לשבת איתם ולשאול  את השאלות שתמיד רצית לשאול" היא אמרה בפרומו מפתיע לפודקאסט שצפוי לעלות לאוויר

והיא פותחת את סדרת התוכניות עם לא אחר מאשר ג'ימי ג'יימס סולן my morning jacket שאני כל כך אוהב.




היו לה בעבר סמולטוקים עם בונו ומקרתני 
והפודקאסט הוא לא עוד ראיון סטנדטי או בנאלי מתחנף עם המוסיקאי שמתארח, דסטורשן מראיינת כאילו היא והאמן שמתארח חברים כבר שנים.

היא לא גרופיט, היא professional fan והידע והתחקיר שהיא עושה לקראת גם כזה.
 לפני התוכנית היא נכנסה לדף המעריצים שלו ושאלה "מה המקום הכי מתאים להקשיב למוסיקה של jimi james ?"
אחת התשובות היתה "בבקתה ביער" והיא תפתיע את jimi james, שהביא איתו דמו שהקליט בגיל 17 ולא שודר אף פעם במיוחד לתוכנית, וכשדסטורשן תדבר איתו על הרצועה אחרי שתתנגן, הוא יגיד שזה הרגיש לו כמו "מוסיקת יער" והמעגל ייסגר.

"מוסיקה שאתה לא מכיר מאנשים שאתה כן" 

וכמו השאלות "מה הדבר הראשון שעובר לך בראש כשאתה נופל מהבמה", גם שאר התוכנית מפתיעה ולא סטנדרטית.
כמו הפינה "mark my words" בה היא מתקילה את המוסיקאי בשירים שכתב ויש לו 3 שניות לזהות את השיר והאלבום, וזה לא נגמר בזה.

בכל ספיישל ואירוח של מוסיקאי המוסיקה לרוב תהיה של אותו המוסיקאי, ודסטורשן יודעת בדיוק מה היא עושה, פרט ל דמו ש jimi james הביא היא משמיעה 3 רצועות של הרכבים לא מוכרים שהיא אוהבת (וככה גם אני גיליתי אותם באותו הרגע)
והשיא , את הרצועה האחרונה מבינהן  היא נותנת לאורח להציג.
עכשיו, תארו לכם מה  זה עושה למוסיקאי בתחילת הדרך כשאחד מההשראות הכי גדולות שלו מציג סינגל שלו בתוכנית.

היא יצאה בעבר עם טיזר בליין חולצות עם ההדפס
" ? who the fuck is Dana Distortion"

התשובה שלי :
אישה ואמנית מעוררת השראה שבזכותה ב03/03/20
הפודקאסט ניצח באופן רשמי את הרדיו המסורתי.

להאזנה לתוכנית :

https://www.superunknownpodcast.com/jimjames1



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה